My School Gossip [FUTMX]

Futmx Gossip Column

Futmx Gossip Column

Hnmmmmmmnnn, make I breathe well first b4 I talk wetin my eye see!!! But wait o,as Omawunmi sing am say “if u ask me,na hu I go ask? I think say na just song o until i Jam ds small tatafo for dis our Fut….okay like seriously now,we all know what it looks like in the bus park going or coming from Gk,the whole queuing,pushing,arguing and even fights!! But naturally one would say dat most times only the boys fight but Hey,dis is a different story!!!! No b me talk am o but e happen for my front when one yellow chic bin dey quarrel with anoda babe untop shunting for bus park for GK,wetin come shock me pass na be say dis chic na 500l babe and nobody go ever gree say she go do that kind tin aspa say she sabi do guy well well,based on dressing and many many…hear the gist,she was on the queue when a chic shunted in front of her so she got pissed and confronted the girl but before i could say jack robinson dis my yellow sisi start to clap hand shake body like village girl wey dey sell atarodo,hahahhahahahah!! Even when some man o war guys wan settle the matter guess what she said dat baffled me abeg..she say go and pass Mat 111 before you talk to me,hehehehehehe…I laugh tire sotay my friend Brazilian hair turn iron sponge…na so we stand look o until she fight finish wey bus come start to pack us go bosso!!! Mehn e no easy sha but abeg gurls make una dy take am easy sometimes bcos na falling of hand to dey fight some kind fight..no be me talk am o,na see I see am…oya byebye.

Hit me up if you want me to gossip about your school somemoyo@yahoo.co.uk

Leave a Reply

